You are currently viewing آموزش گرامر انگلیسی part of speech زبان انگلیسی

آموزش گرامر انگلیسی part of speech زبان انگلیسی

آموزش گرامر انگلیسی part of speech ، به ویژه بخش گفتار، یکی از جنبه های اساسی آموزش زبان است. این سنگ بنای درک و تسلط بر زبان انگلیسی است. این مبحث گسترده است و عناصر مختلفی مانند اسم، ضمایر، فعل، صفت، قید، حروف اضافه، حروف ربط و فعل را در بر می گیرد.

 

 

نحوه آموزش گرامر انگلیسی part of speech

اسم ها نقطه شروع در آموزش گرامر انگلیسی part of speech هستند. آنها نشان دهنده افراد، مکان ها، چیزها یا ایده ها هستند و اغلب موضوع جملات هستند. در آموزش اسم‌ها، مربیان می‌توانند از مثال‌های واقعی یا وسایل کمک بصری استفاده کنند تا درک آن را برای دانش‌آموزان آسان‌تر کنند. به عنوان مثال: “گربه روی تشک است.” در اینجا “cat” و “mat” اسم هستند.

ضمایر زمانی که مشخص است به چه چیزی اشاره می شود به جای اسم می آیند تا اسم ها بارها و بارها تکرار نشوند. کلماتی مانند او، او، آن، آنها و غیره ضمیر هستند. به عنوان مثال: “جان دیر کرد زیرا اتوبوس خود را از دست داد.” در اینجا «او» ضمیری است که به جان اشاره دارد.

افعال بیانگر کنش یا حالت هستند و برای ساختن جملات حیاتی هستند. جملات بدون افعال فاقد جهت و حرکت خواهند بود. به عنوان مثال: “او هر روز صبح می دود.” در اینجا ‘runs‘ یک فعل است که عمل را نشان می دهد.

 

 

صفت ها اسم ها را توصیف یا تغییر می دهند که اطلاعات بیشتری درباره آنها مانند اندازه، رنگ یا تعداد و غیره می دهند، به عنوان مثال: “من دو سیب قرمز دارم.” در اینجا “دو” و “قرمز” صفاتی هستند که اسم “سیب” را توصیف می کنند.

قیدها افعال را تغییر می دهند و معمولاً به -ly ختم می شوند، البته نه همیشه. آنها جزئیات بیشتری در مورد نحوه انجام یک عمل ارائه می دهند. به عنوان مثال: “او آهسته می خواند.” در اینجا “به آرامی” فعل “خوانده” را تغییر می دهد.

حروف اضافه روابط بین کلمات دیگر را در یک جمله به ویژه در رابطه با زمان یا مکان نشان می دهند مانند روی، در، و غیره، به عنوان مثال: “او روی نیمکت نشست.” اینجا “رو” نشان می دهد که او کجا نشسته است.

 

 

حروف ربط کلمات، عبارات یا جملات را به هم متصل می کنند. آنها در تشکیل جملات پیچیده کمک می کنند و شامل کلماتی مانند و، اما، یا، بنابراین و غیره می شوند، به عنوان مثال: “می خواستم بازی کنم اما باران می بارید.” در اینجا “اما” یک ربط است.

آموزش گرامر انگلیسی part of speech

در نهایت، الفاظ کلمات تعجبی هستند که بیانگر احساسات یا تعجب شدید مانند اوه!، وای!، اوه! و غیره، آنها معمولاً مستقل هستند. به عنوان مثال: “وای! چه غروب زیبایی.” اینجا “وای!” یک حرف است.

 

تاثیر گذارترین آموزش گرامر انگلیسی part of speech

آموزش موثر این قسمت های گفتار نیازمند خلاقیت و صبر است. درگیر کردن دانش‌آموزان با تمرین‌ها، بازی‌ها و آزمون‌های تعاملی می‌تواند فرآیند را لذت‌بخش و درک آن آسان‌تر کند. همچنین فراهم کردن فرصت‌های تمرینی فراوان از طریق تمرین‌های نوشتاری و فعالیت‌های گفتاری مهم است.

 

مطالعه بیشتر >>>> تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی

 

در نتیجه، آموزش بخش گرامر زبان انگلیسی یک جزء ضروری در آموزش زبان انگلیسی است. این پایه و اساس را برای دانش آموزان ایجاد می کند تا مهارت های زبانی خود را بر اساس آن ایجاد کنند. از طریق درک و استفاده صحیح از بخش‌های گفتار، دانش‌آموزان می‌توانند توانایی خود را برای برقراری ارتباط مؤثر به زبان انگلیسی توسعه دهند.

ثبت نام در آموزش گرامر انگلیسی part of speech

تدریس خصوصی زبان انگلیسی  یکی از لاین های آموزشی آکادمی تهران زبان می‌باشد که توسط متخصصین و مدرسین با تجربه این رشته صورت میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مربوطه مراجعه و یا با شماره تماس های موجود در صفحه تماس با ما تماس حاصل نمایید.