You are currently viewing غذاهای محبوب آلمان
غذای محبوب آلمانی

غذاهای محبوب آلمان

غذای محبوب آلمان

یکی از غذاهای محبوب آلمان که معروف است، “براتورست” (Bratwurst) است. این غذا یک نوع سوسیس تخمیر شده است که با گوشت خرد شده گوشت خوک، گوشت گاو و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود. براتورست به صورت سرخ شده و با سس مخصوص سرو می‌شود و به عنوان یک غذای خوراکی در رستوران‌ها و همچنین در جشن‌ها و تجمعات خانگی محبوب است.

انواع غذاهای محبوب آلمانی

غذاهای محبوب آلمانی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. برجسته‌ترین غذای آلمانی، سوسیس و کالباس است که به صورت مختلف در سراسر کشور پخته می‌شود. نوع‌های معروف از سوسیس آلمان شامل برواتورست (Bratwurst)، فرانکفورتر (Frankfurter) و نورنبرگر (Nürnberger) است.
  2. جگر خوک با سس سیبزمینی (Schweineleber mit Apfelmus) یک غذای سنتی و پُرطرفدار در آلمان است.
  3. کارتوفل پُف (Kartoffelpuffer) یا پَنکِکِ تُنده، یک نوع پَنکِکِ سنتی آلمان است که از سیب‌زمینی رنده‌شده و با تخم‌مرغ، پودر قهوه و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
  4. شنیدِزِل (Schnitzel) گوشت خوراک دستگاه راستگیر با لایه نان خشک رنده شده است که در روغن تابه سرخ شده و با سس لیمو تازه و همراه با سیب‌زمینی سرخ شده سرو می‌شود.
  5. کارتوفل شنیدِزِل (Kartoffelschnitzel) یک نوع غذای آلمانی است که از سیب‌زمینی رنده‌شده، تخم‌مرغ و پودر قهوه تهیه می‌شود و به صورت شنیدِزِل درست می‌شود.
  6. برواتورست (Bratwurst) گوشت خوراک دستگاه راستگیر است که با ادویه‌جات مخصوص آلمان ترکیب شده و در روغن تابه سرخ شده و با خامه، سس خردل یا سس کچاپ همراه می‌شود.
  7. کارتوفلسالات (Kartoffelsalat) یک نوع سالاد آلمانی است که از سیب‌زمینی، خامه، خردل، پنیر رنده شده و ادویه جات تشکیل شده است.
  8. برواتورست با کارتوفل (Bratwurst mit Kartoffeln) گوشت خوراک دستگاه راستگیر است که با سیب‌زمینی سرخ شده و سس خردل میل می کنند.